Ik heb betaald voor tanken, maar ik heb de extra korting niet ontvangen

Bij Tango tank je altijd met korting op de Tango brandstofadviesprijzen. Wanneer je tankt met de Tango app, dan kan je tanken met nog meer voordeel. Je kan telkens vóór je tankbeurt kiezen wat je met jouw voordeel wilt doen. Zorg ervoor dat je de tankbeurt opstart en bevestigt met de Tango app. 

Directe korting
Tank je met de Tango app en heb je ervoor gekozen om directe korting te ontvangen? Dan krijg je bovenop de korting die iedereen krijgt nog een extra persoonlijke korting direct op je tankbeurt.

Tango tegoed
Tank je met de Tango app en heb je ervoor gekozen om je extra korting te sparen in je Tango tegoed? Dan krijg je bovenop de korting die iedereen krijgt nog een extra persoonlijke korting die je opspaart in jouw Tango tegoed, waarmee je nog meer voordeel kan krijgen met de Tango app. 

Je hebt de tankbeurt niet binnen 7 minuten afgerond
Een reden dat je wel hebt betaald voor het tanken met de Tango app, maar geen extra persoonlijke korting hebt ontvangen is wanneer een transactie langer duurt dan 7 minuten. Na 7 minuten treedt een veiligheidsmaatregel in werking, waardoor je tankbeurt onvolledig wordt geregistreerd in de Tango app. Dit herken je aan de melding "incompleet" achter de transactie in je transactie-overzicht. Stuur een bericht naar de Tango Klantenservice, zodat wij dat voor je kunnen corrigeren.  

Foutmelding ontvangen
Indien je een foutmelding hebt ontvangen, dan kan je het beste een bericht sturen naar de Tango Klantenservice met de foutmelding erbij, zodat wij dat voor je kunnen nakijken. 

 

 

 

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 57 van 102
- -

Heb je geen antwoord gevonden op je vraag?

Onze klantenservice helpt je graag!
Stuur ons je vraag
- -