Gerelateerde onderwerpen
- Tanken met de Tango app. Hoe werkt dat?
- Ik heb betaald voor tanken, maar ik heb de extra korting niet ontvangen
- Ik kan niet tanken met de Tango app
- Hoe kan ik mijn Tango (Q8 Liberty) tankpas toevoegen aan de Tango app?
- Met welke betaalkaarten kan ik tanken bij Tango?
- Op de betaalautomaat staat de melding "alleen externe betalingen worden geaccepteerd"
- Ik heb een andere creditcard dan VISA, Mastercard of American Express.
- Kan ik contactloos betalen bij de betaalautomaat?
- Mijn creditcard wordt niet geaccepteerd.
- Ik kan niet tanken: Ik heb een tankbon met foutmeldingscode 116 ontvangen
Ik heb betaald voor tanken, maar ik heb de extra korting niet ontvangen
Bij Tango tank je altijd met korting op de Tango brandstofadviesprijzen. Wanneer je tankt met de Tango app, dan kan je tanken met nog meer voordeel. Je kan telkens vóór je tankbeurt kiezen wat je met jouw voordeel wilt doen. Zorg ervoor dat je de tankbeurt opstart en bevestigt met de Tango app.
Directe korting
Tank je met de Tango app en heb je ervoor gekozen om directe korting te ontvangen? Dan krijg je bovenop de korting die iedereen krijgt nog een extra persoonlijke korting direct op je tankbeurt.
Tango tegoed
Tank je met de Tango app en heb je ervoor gekozen om je extra korting te sparen in je Tango tegoed? Dan krijg je bovenop de korting die iedereen krijgt nog een extra persoonlijke korting die je opspaart in jouw Tango tegoed, waarmee je nog meer voordeel kan krijgen met de Tango app.
Je hebt de tankbeurt niet binnen 7 minuten afgerond
Een reden dat je wel hebt betaald voor het tanken met de Tango app, maar geen extra persoonlijke korting hebt ontvangen is wanneer een transactie langer duurt dan 7 minuten. Na 7 minuten treedt een veiligheidsmaatregel in werking, waardoor je tankbeurt onvolledig wordt geregistreerd in de Tango app. Dit herken je aan de melding "incompleet" achter de transactie in je transactie-overzicht. Stuur een bericht naar de Tango Klantenservice, zodat wij dat voor je kunnen corrigeren.
Foutmelding ontvangen
Indien je een foutmelding hebt ontvangen, dan kan je het beste een bericht sturen naar de Tango Klantenservice met de foutmelding erbij, zodat wij dat voor je kunnen nakijken.