Gerelateerde onderwerpen
- Inloggen werkt niet, wat moet ik doen?
- Waar kan ik de inloggegevens van de Tango app opvragen?
- Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?
- Ik heb de SMS met de code niet ontvangen bij het registeren
- Mijn account voor de Tango app is geblokkeerd. Wat moet ik doen?
- Hoe kan ik het ontvangen van berichten op mijn telefoon stopzetten / activeren?
- Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
- Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
- Hoe kan ik mijn telefoonnummer wijzigen?
- Ik wil mijn account van de Tango app verwijderen. Wat moet ik doen?
Inloggen werkt niet, wat moet ik doen?
Registreren en inloggen kan via:
- E-mailadres
- Facebook account
- Google account
Wanneer je niet kan inloggen, dan heb je mogelijk geregistreerd met een andere account. Bijvoorbeeld: Je kan niet inloggen met je e-mailadres, omdat je de registratie gedaan hebt met je Facebook account.
Voor het inloggen met een e-mailadres kan je kiezen voor 'wachtwoord vergeten'. Indien jouw e-mailadres bekend is, dan ontvang je een e-mail om het wachtwoord van je account te resetten.
Kan je nog steeds niet inloggen? Stuur ons dan een bericht naar de Tango Klantenservice, zodat we het voor je na kunnen kijken.
67
-25
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 21 van 67