Gerelateerde onderwerpen
- Inloggen werkt niet, wat moet ik doen?
- Waar kan ik de inloggegevens van de Tango app opvragen?
- Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?
- Ik heb de SMS met de code niet ontvangen bij het registeren
- Mijn account voor de Tango app is geblokkeerd. Wat moet ik doen?
- Hoe kan ik het ontvangen van berichten op mijn telefoon stopzetten / activeren?
- Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
- Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
- Hoe kan ik mijn telefoonnummer wijzigen?
- Ik wil mijn account van de Tango app verwijderen. Wat moet ik doen?
Ik wil mijn account van de Tango app verwijderen. Wat moet ik doen?
Weet je het zeker?
Natuurlijk vinden we het jammer dat je jouw account wilt verwijderen. We hebben jou graag als klant. Maar ook als we onze wegen scheiden, helpen wij je graag om te zorgen dat de verwijdering soepel verloopt.
Hoe werkt het?
Wanneer je jouw Tango app account wilt verwijderen, dan word je waar dat in lijn is met de GDPR-wetgeving en onze Algemene Voorwaarden uit al onze systemen verwijderd. Let erop dat jouw voordelen van de Tango app, zoals jouw opgespaarde Tango Tegoed en vouchers komen te vervallen. Dit proces kan achteraf niet teruggedraaid worden; ook niet wanneer je hierna jezelf opnieuw registreert voor de Tango app. Wil je alsnog je Tango app account verwijderen? Volg dan onderstaande stappen:
Wat moet je doen?
Verstuur een bericht naar de Tango Klantenservice via de Tango app:
- Tap vanuit dit artikel op de berichtenknop om ons direct een bericht te versturen.
- Verzoek in jouw bericht dat je jouw Tango app account wilt verwijderen.
Wat gebeurt er na mijn verzoek?
Je verzoek wordt in behandeling genomen door het Privacy Team. Zij hebben wettelijk gezien 1 maand de tijd om al jouw gegevens uit de systemen te verwijderen. In de praktijk duurt dit ongeveer 5 werkdagen.
Nadat het Privacy Team jouw aanvraag verwerkt heeft, dan ontvang je een bevestiging hiervan via e-mail.