Gerelateerde onderwerpen
- Inloggen werkt niet, wat moet ik doen?
- Waar kan ik de inloggegevens van de Tango app opvragen?
- Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?
- Ik heb de SMS met de code niet ontvangen bij het registeren
- Mijn account voor de Tango app is geblokkeerd. Wat moet ik doen?
- Hoe kan ik het ontvangen van berichten op mijn telefoon stopzetten / activeren?
- Ik wil mijn account van de Tango app verwijderen. Wat moet ik doen?
Ik wil mijn account van de Tango app verwijderen. Wat moet ik doen?
Weet je het zeker?
Natuurlijk vinden we het jammer dat je jouw account wil verwijderen. We hebben jou graag als klant. Maar ook als onze wegen scheiden helpen wij je graag om te zorgen dat de verwijdering soepel verloopt. Wil je het account verwijderen omdat je tegen een specifiek probleem aanloopt? Stuur ons dan eerst een bericht om te kijken of we dit voor je kunnen oplossen.
Hoe werkt het?
Wanneer je jouw Tango App account wil verwijderen worden jouw gegevens conform GDPR-wetgeving en onze Algemene Voorwaarden uit al onze systemen verwijderd. Let erop dat jouw voordelen, zoals jouw gespaarde tegoed en/of vouchers komen te vervallen. Dit proces kan achteraf niet teruggedraaid worden. Wil je alsnog je Tango App account verwijderen? Volg dan onderstaande stappen:
Wat moet je doen?
Je aanvraag voor het verwijderen van je Tango App account kan je op 3 manieren doen:
- Vanuit de Tango app via Profiel / Bericht sturen
- Via de Tango.nl website, klik "hier" en vul alle gegevens in
- Stuur een mail naar wijhelpenjegraag@support.tango.nl
Wat gebeurt er na mijn verzoek?
Je verzoek wordt in behandeling genomen door het Privacy Team. Zij hebben wettelijk gezien 1 maand de tijd om al jouw gegevens uit de systemen te verwijderen. In de tussentijd kan het nog wel zijn dat je communicatie ontvangt.
Nadat het Privacy Team jouw aanvraag heeft verwerkt ontvang je een bevestiging via e-mail.