Gerelateerde onderwerpen
- Hoe kan ik betalen in de Tango Uitjes Shop?
- Krijg ik een bevestiging van de betaling in de Tango Uitjes Shop?
- Welke betaalmethoden worden geaccepteerd in de Tango Uitjes Shop?
- Ik wil mijn bestelling in de Tango Uitjes Shop annuleren. Hoe doe ik dat?
- Ik heb betaald in de Tango Uitjes Shop maar geen bevestiging ontvangen, wat moet ik nu doen?
Ik heb betaald in de Tango Uitjes Shop maar geen bevestiging ontvangen, wat moet ik nu doen?
Heb je een bestelling geplaatst via de Tango Uitjes Shop en heb je na 15 minuten geen e-mail met je ticket of cadeaubon ontvangen? Check dan eerst je SPAM-folder.
Als je daar ook geen e-mail hebt ontvangen neem dan contact op met de Tango Klantenservice.
7
5
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 6 van 7