Problemen met de Tango app doorgeven voor Android telefoons

Het kan voorkomen dat je een probleem met de Tango app ervaart die ook nieuw voor ons is. Voordat we je het juiste antwoord kunnen geven, moeten we dit probleem eerst nader onderzoeken.

Om dit gericht te kunnen doen, help je ons enorm als we de volgende gegevens van je ontvangen:

  1. Welke Android telefoon heb je?
    Geef je toestelgegevens door. Ga hiervoor eerst naar 'Instellingen'. Dit kan op de verschillende manieren. Zoek naar 'Instellingen' of swipe je scherm naar beneden en klik op het tandwieltje. 
    Android_instellingen_1.jpg

    Android_instellingen_2.jpg

    Scroll naar beneden en klik op 'Info telefoon'.
    Android_Instellingen_-_Info_telefoon.jpg

    Noteer het 'Modelnaam' en 'Modelnummer' of maak een screenshot van deze pagina.
    Android_Instellingen_-_Info_telefoon_-_Info_telefoon.jpg

    Dit doe je door tegelijkertijd op de aan/uit knop én de volume-omlaag-knop te drukken.
    capture-samsung-s8-with-buttons.jpg


  2. Welke software versie staat op je telefoon?
    Volg de hierboven getoonde stappen, en klik bij 'Info telefoon' op 'Softwaregegevens'.
    Android_Instellingen_-_Info_telefoon_-_Software_gegevens.jpg

    En maak weer een screenshot of noteer beide versie nummers.
    Android_Instellingen_-_Info_telefoon_-_Software_gegevens_-_Software_gegevens.jpg

  3. Welke versie van de Tango app staat op je telefoon?
    Open de Tango app en ga naar 'Profiel' > 'Instellingen' en maak een screenshot van deze pagina of noteer de app-versie (deze staat onder het Tango logo).
    Tango_app_-_Profiel_-_Instellingen.jpg

  4. Laat ons weten welke actie(s) in de Tango app zorgen voor het probleem
    Het helpt ons als je dit duidelijk beschrijft. Maak ook screenshots of beter nog - een schermopname (screenrecord) - en voeg deze toe aan je beschrijving. Hierboven lees je hoe je een screenshot maakt, hieronder hoe je een schermopname maakt.

    Swipe voor een schermopname je scherm twee keer van boven naar beneden. Zoek naar het icoon waar 'Schermrecorder' onder staat en klik hierop.
    Android_instellingen_-_Schermopname.jpg

    Selecteer vervolgens bij 'Geluid' > 'Geen' en zet de knop aan bij 'Tikken en aanraken weergeven'. Klik daarna op 'Opname starten'.
    Android_instellingen_-_Schermopname_-_Opname_starten.jpg

    Stop de schermopname via de stopknop.
    Android_instellingen_-_Schermopname_-_Opname_stoppen.jpg


  5. Wat is het e-mailadres waarmee je inlogt in de Tango app?
    DIt is het laatste wat we nodig hebben. Weet je niet meer precies met welk e-mailadres je ingelogd bent in de app? Open de Tango app, ga naar 'Profiel' > 'Instellingen' > 'Login & beveiliging'.

 

De laatste stap is om deze informatie naar de Tango Klantenservice te sturen. Dit kan op verschillende manieren.

  1. Heb je al e-mail contact met de Tango Klantenservice?
    Reply (antwoord) dan op de laatste e-mail van Tango en voeg de bestanden toe als bijlagen door op het 'paperclip-icoon' in je e-mailprogramma te klikken en de opgeslagen bestanden te selecteren. De kans is vrij groot dat je deze in 'Galerij' vindt.

  2. Nog geen contact gehad over dit probleem? Stuur de informatie via de Tango app
    Open de Tango app, ga naar 'Profiel' > 'Bericht sturen' en selecteer het onderwerp waarop het probleem dat je ervaart betrekking heeft. Type een bericht en klik op het 'paperclip-icoon' om de opgeslagen bestanden te selecteren. Deze staan waarschijnlijk in je 'Galerij'.
    Tango_app_-_Profiel_-_Bericht_sturen.jpg

Mocht het je niet lukken om schermopnames te maken en/of deze te versturen? Stuur de benodigde gegevens en een duidelijke omschrijving. Of neem contact op met de Tango Klantenservice.

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 5
- -

Heb je geen antwoord gevonden op je vraag?

Onze klantenservice helpt je graag!
Stuur ons je vraag
- -