Gerelateerde onderwerpen
- Ik kan mijn rekeningnummer niet toevoegen in de Tango app voor het betalen via automatische incasso
- Tanklimiet
- Hoe werkt betalen met de app via automatische incasso?
- Hoe activeer ik automatische incasso voor tanken?
- Waarom moet ik mijn IBAN-Rekeningnummer invoeren in de Tango App?
- Waarom word ik niet doorgestuurd naar mijn bank voor het SEPA Mandaat?
- Waarom moet ik mijn gegevens valideren bij de bank voor het SEPA Mandaat?
- Waarom is mijn SEPA mandaat voor de Tango App geweigerd?
- Ik zie meerdere SEPA mandaten van Tango in mijn bankomgeving. Is dat normaal?
- Wat is iDIN?
Waarom word ik niet doorgestuurd naar mijn bank voor het SEPA Mandaat?
Na het invoeren van je privé rekeningnummer in de app word je automatisch doorgestuurd naar je bank app of bank website voor het goedkeuren van de automatische incasso (SEPA).
Indien je niet automatisch wordt doorgestuurd, dan is er mogelijk sprake van een technische storing. Neem in dat geval contact op met de Tango Klantenservice en stuur hier een screenshot van de foutmelding in mee.
11
-5
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 3 van 11