Tango Parkeren is geblokkeerd. Wat moet ik doen?

Tango Parkeren wordt geblokkeerd als er een of meerdere facturen voor Tanken of Parkeren nog niet betaald zijn via automatische incasso óf als je de parkeerlimiet van € 50,00 hebt bereikt.

Het openstaande bedrag kan je met iDEAL betalen via:

  • Een e-mail: Je ontvangt een e-mail van ons met de betaallink erin, klik hierop om te betalen.
  • De Tango app:
    • In de app zie je op de 'Home' pagina een blauwe button met de tekst 'Voldoe a.u.b. de openstaande rekening en je kan weer betalen via de app'.
      Banner_openstaande_rekening.jpeg
    • Je krijgt voor het starten van een nieuwe parkeersessie onderstaand scherm te zien.iDeal_Parkeerlimiet_bereikt_nu_betalen_via_iDeal.jpeg

Je kan de parkeerlimiet niet verhogen, lees hier waarom.

Zijn er nog onduidelijkheden? Neem dan contact op met de Tango Klantenservice.

 

 

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
- -

Heb je geen antwoord gevonden op je vraag?

Onze klantenservice helpt je graag!
Stuur ons je vraag
- -