Gerelateerde onderwerpen
- Ik wil mijn account van de Tango electric app verwijderen. Wat moet ik doen?
- Ik heb problemen met het inloggen in de Tango electric-app
- Hoe start ik via de Tango electric-app een laadsessie?
- Waar kan ik mijn laadgeschiedenis zien?
- De prijs van een laadpunt is niet zichtbaar in de Tango electric-app
- Hoe kan ik mijn betaalmethode voor Tango electric wijzigen?
- Ik ervaar problemen bij het koppelen van mijn creditcard in de Tango electric-app
- Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
- Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord voor de Tango electric-app ben vergeten?
- Wat moet ik doen als ik mijn gebruikersnaam voor de Tango electric-app ben vergeten?
De prijs van een laadpunt is niet zichtbaar in de Tango electric-app
Tango electric streeft naar zoveel mogelijk prijstransparantie. Daarom vragen we de actuele prijzen op bij onze partner-laadpuntaanbieders. Helaas ontvangen we niet altijd alle actuele prijzen van onze partners. Ook kan het voorkomen dat door een storing de prijzen niet in de Tango electric-app zijn doorgekomen. Op het laadpunt zelf moet je meer informatie vinden over de geldende tarieven voor dat specifieke laadpunt. De laadpuntaanbieder is namelijk verplicht deze tarieven te communiceren op of via de laadpaal.
107
-75
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 16 van 107