Gerelateerde onderwerpen
- Ik wil mijn account van de Tango electric app verwijderen. Wat moet ik doen?
- Ik heb problemen met het inloggen in de Tango electric-app
- Hoe start ik via de Tango electric-app een laadsessie?
- Waar kan ik mijn laadgeschiedenis zien?
- De prijs van een laadpunt is niet zichtbaar in de Tango electric-app
- Hoe kan ik mijn betaalmethode voor Tango electric wijzigen?
- Ik ervaar problemen bij het koppelen van mijn creditcard in de Tango electric-app
- Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
- Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord voor de Tango electric-app ben vergeten?
- Wat moet ik doen als ik mijn gebruikersnaam voor de Tango electric-app ben vergeten?
Wat moet ik doen als ik mijn gebruikersnaam voor de Tango electric-app ben vergeten?
Voor professionele gebruikers:
Neem contact op met EV@q8.com of via +31 70 315 26 50.
Voor particuliere gebruikers:
Als je je gebruikersnaam bent vergeten, kun je contact opnemen met de klantenservice van Tango electric via het contactformulier.
7
-3
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 2 van 7