Gerelateerde onderwerpen
- Hoe pas ik mijn bankrekeninggegevens aan?
- Wanneer ontvang ik de factuur van mijn laadsessies?
- Ik heb mijn factuur niet ontvangen. Wat nu?
- Wat gebeurt er als de factuur van Tango electric niet is betaald?
- Hoe worden thuislaadsessies terugbetaald?
- Hoe kan ik betalen bij een lader van Tango Electric?
- Hoeveel kost het gebruik van een Tango electric kaart?
- Wat is de prijs die ik betaal bij een publiek laadpunt?
- Hoe stop ik een laadsessie op een Tango electric lader als ik die ben gestart met mijn betaalpas?
- Kan ik een ticket krijgen van mijn laadsessie?
Wanneer en hoe ontvang ik mijn Tango electric factuur?
Voor particuliere gebruikers:
Je kunt alleen gebruik maken van de Tango electric-kaart als je vooraf een geldige betaalmethode hebt opgegeven in de Tango electric-app en de kaart hebt geactiveerd. Op dit moment accepteren we alleen creditcards als geldige betaalmethode. We onderzoeken de mogelijkheden om ook andere betaalmethodes aan te kunnen bieden. Aan het einde van elke maand verzamelen we alle laadsessies die je hebt gedaan met de Tango electric-kaart en brengen deze in rekening via je creditcard. De bijbehorende factuur ontvang je per e-mail.
Voor professionele gebruikers:
De factuur voor je laadsessies wordt maandelijks in rekening gebracht bij je werkgever op een verzamelfactuur. De kosten voor laadpaalinstallaties worden per installatielocatie gefactureerd aan de werkgever op het bij ons bekende e-mailadres.