Gerelateerde onderwerpen
- Mijn laadpas werkt niet meer
- Ik heb mijn Tango electric kaart ontvangen, maar ik heb geen inloggegevens gekregen?
- Mijn kaart is verloren of defect. Wat te doen?
- Hoe vraag ik een extra Tango Electric kaart aan voor een nieuwe bestuurder?
- Ik heb geen PIN-code ontvangen voor mijn Tango electric kaart
- Hoe kan ik een Tango electric laadpas bestellen?
- Hoe kan ik een Tango electric kaart aanvragen (via mijn werkgever)?
- Hoe activeer ik mijn Q8 electric kaart en hoe koppel ik deze aan mijn profiel in de app?
- Ik heb een Tango electric laadpas besteld. Wanneer kan ik het verwachten?
- Ik heb mijn Tango electric kaart nog niet ontvangen. Wanneer wordt deze bezorgd?
Hoe activeer ik mijn Q8 electric kaart en hoe koppel ik deze aan mijn profiel in de app?
Voor particuliere gebruikers:
Nadat je je nieuwe Tango electric-kaart per post hebt ontvangen, moet je deze altijd activeren via de Tango electric-app. Volg hiervoor onderstaande stappen:
- Open de Tango electric-app.
- Open het hamburgermenu.
- Klik op ‘Je Tango electric-kaart’.
- Klik vervolgens onder in het scherm op ‘Tango electric-kaart toevoegen’.
- Klik in de pop-up op ‘Activeer je Tango electric-kaart’.
- Voer je Tango electric-kaartnummer in (dat begint met BE-KUP-00000xxxxxx) en klik op ‘Ga verder’.
Voor professionele gebruikers:
Je inloggegevens worden automatisch per e-mail verstuurd zodra je profiel in het Tango electric-portaal is aangemaakt. Heb je deze niet ontvangen (ook niet in je spamfolder?), neem dan contact op met de klantenservice van Tango electric via EV@q8.com Volg verder de hierboven genoemde stappen. De thuislaadkaart is automatisch geactiveerd.
8
-6
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 8