Gerelateerde onderwerpen
- Mijn laadpas werkt niet meer
- Ik heb mijn Tango electric kaart ontvangen, maar ik heb geen inloggegevens gekregen?
- Mijn kaart is verloren of defect. Wat te doen?
- Hoe vraag ik een extra Tango Electric kaart aan voor een nieuwe bestuurder?
- Ik heb geen PIN-code ontvangen voor mijn Tango electric kaart
- Hoe kan ik een Tango electric laadpas bestellen?
- Hoe kan ik een Tango electric kaart aanvragen (via mijn werkgever)?
- Hoe activeer ik mijn Q8 electric kaart en hoe koppel ik deze aan mijn profiel in de app?
- Ik heb een Tango electric laadpas besteld. Wanneer kan ik het verwachten?
- Ik heb mijn Tango electric kaart nog niet ontvangen. Wanneer wordt deze bezorgd?
Mijn kaart is verloren of defect. Wat te doen?
Gaat het om een publieke laadkaart?
Wij raden je aan om de verloren of defecte kaart zelf te deactiveren in de Tango electric-app via de volgende stappen:
- Klik op het hamburgermenu en selecteer ‘Je Tango electric-kaart’.
- Selecteer de kaart die je verloren hebt.
- Klik onder het getoonde kaartnummer op ‘Problemen met je Tango electric-kaart’.
- Klik in het volgende scherm op de knop ‘Blokkeer je Tango electric-kaart’. Zo voorkom je dat iemand anders deze kaart kan gebruiken en/of dat de maandelijkse kaartkosten doorlopen.
Particuliere klanten:
Als je een nieuwe kaart wilt, kun je deze aanvragen via de Tango electric-app.
Zakelijke klanten:
Als je een nieuwe kaart wilt, kun je dit via het contactformulier aangeven. Wij maken een nieuwe kaart voor je aan en sturen een bevestiging per e-mail.
Gaat het om een thuislaadkaart?
Als deze kaart niet (meer) werkt of verloren is, kun je dit via het contactformulier aangeven. Wij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk een nieuwe kaart ontvangt. Zodra de nieuwe kaart wordt verstuurd, zal de oude kaart worden losgekoppeld van de lader om misbruik te voorkomen.